PDA

View Full Version : Me, my family and Ballet



Sir Wankus Magpie
14th March 2007, 23:28
I was googling my name a few minutes ago and i came upon this newspaper aticle that i had completly forgot about lol anyways it has some interesting stuff in there if any of you are interested in ballet or just interested in the arts in general.

http://www.todayslocalnews.com/?sect=lifestyles&p=2367


anyways im the guy smiling like a madman in the pic down in front the rest are my bros

Zabiela
14th March 2007, 23:38
Oh cripes!

Sir Wankus Magpie
14th March 2007, 23:57
Oh cripes!

uhh is that bad? lol

Zabiela
15th March 2007, 00:10
Haha, i dunno, your expression just says that to me. Its just an expression of surprise. :D
And when Christopher walken says it I laugh like hell.

Demented
15th March 2007, 03:29
I'm completely and wholly disinterested in ballet and the arts in general... but those are nice costumes.

Squall_Spiegel
15th March 2007, 06:05
“It’s like this strange open feeling inside,” “You’re kind of confused on what to (do) next after rehearsing for two months straight.”
You REALLY need to be careful of your wording when talking to the media.

Demented
15th March 2007, 07:15
:confused: Something's wrong?

-<<SyycK>>-
15th March 2007, 07:59
Nice hat...
I got my deb ball tomorrow should be... well... bloody boring tbh

have to wear a tux -_-"

Chas0r
15th March 2007, 08:17
You are aware that from now on everyone will picture you this way, whenever you write a post in this forum, don't you ? It can't be helped :)

Daedalus
15th March 2007, 16:41
Well hey, I originally though I'd see some rather flamboyant people dressed in pink jumping around and laughing, but those costumes look pretty cool. Especially the hats. :D

Sir Wankus Magpie
15th March 2007, 19:34
the costumes are for the russian dance in Nutcracker



You REALLY need to be careful of your wording when talking to the media.

that was my 14 year old brother being a dumbass talking to the reporter


made no sense what he said and they still put it in the article lol

Cyborg
16th March 2007, 02:08
This is pretty funny, Rex.

I like your oldest brother, like a white Jackie Chan. And your face is saying to me, "A-hell-o Nahthan! How is you too-dayyyy-a!"

Mayhem
16th March 2007, 07:17
I got my deb ball tomorrow should be... well... bloody boring tbh

have to wear a tux -_-"

Christ. Tux is cool. ;) The ladies like it. Just get your self together and ask some girls to dance and you'll have a fantastic night.

E: I do believe you know how to dance Tango? (Best dance ever ;))

-<<SyycK>>-
16th March 2007, 23:43
Christ. Tux is cool. ;) The ladies like it. Just get your self together and ask some girls to dance and you'll have a fantastic night.

E: I do believe you know how to dance Tango? (Best dance ever ;))
He's right you know, that was such a fun night.
Good band, hot chicks all dolled up... aaaaaahhhhhhyyyyeeeeaaaaaa

Also, 4 beers in one hour at the afterparty and no hangover?

Ging
17th March 2007, 01:41
You get a hangover after 4 beers?

The 'joys' of being young...

-<<SyycK>>-
17th March 2007, 02:22
nono, i DIDNT get a hangover
never had one tbh

Ging
17th March 2007, 11:55
It was the way you put a question mark after the statement, as if it was unusual and you were questioning it yourself.

Mayhem
17th March 2007, 17:50
Also, 4 beers in one hour at the afterparty and no hangover

Four beers in one hour? How old are you? :P Try doing 10 shots and 10 beers in one hour. Will make you all fcked up.

Ever visit Finland and I'll show you how to drink ;) It will cost some money but heck. Life ain't cheap.

/offtopic, Don't take this as flaming.

Sir Wankus Magpie
17th March 2007, 22:44
thread hijack!

Red
19th March 2007, 02:49
Heyyyy I was in the Nutcracker. My school does it every year. But I'm more of an modern man anyway.

Sir Wankus Magpie
19th March 2007, 03:51
Heyyyy I was in the Nutcracker. My school does it every year. But I'm more of an modern man anyway.

I see lol so instead of Uncle Drosselmeyer its Aunt? seen that before doesn't work to well http://emuse.ebaumsworld.com/video/watch/222


god i love the theater lol


maybe sometime il upload some videos of my sweet moves lol