PDA

View Full Version : Chat thread. (Watch me get burned for this one)



hutch
7th February 2007, 21:57
So, with a alarming amount of bordom on the boards at the moment, why not start some fun? I post something, you post something.
Rules

So have fun guys!
Oh btw, who loves me?
Oh and EP2 was delayed.
http://ve3d.ign.com/articles/762/762203p1.html

Zabiela
7th February 2007, 23:54
"The Black Box and The Orange Box are also probably the worst looking game boxes I've ever seen, seeing how they're just black and orange with white text on. Like, what the fuck?"

Minimalistic designs ftw, gj valve.

Cyborg
8th February 2007, 02:56
"The Black Box and The Orange Box are also probably the worst looking game boxes I've ever seen, seeing how they're just black and orange with white text on. Like, what the fuck?"

Minimalistic designs ftw, gj valve.


yeah i agree with you Zabiela, except for the one part where you talked.

Demented
8th February 2007, 03:03
When Valve can sell the stuff over Steam, they have almost no reason to sell the game in a box as it is... they might as well not have a box at all, and just put the CD/DVDs in those form-fitting plastic cases. To prevent stealing, have stores hold the things in a lockbox.

It's what I've seen stores do with blank Blu-ray discs.
Who'd want to steal a blu-ray disc?
Am I missing something?

Zabiela
8th February 2007, 03:51
yeah i agree with you Zabiela, except for the one part where you talked.

The quote is from the article, I was disagreeing, so you dont agree with me.

Isolation
8th February 2007, 03:58
*Remembers The Punisher's weapon descriptions for the game*

"If it's made of meat, this thing will cook it."

*Sets flamethrower to 'hutch' setting*

Yeah, who did NOT see Ep2/TF2 being delayed? It's Valve's fucking motto: "If it's out on time, we screwed up."

GrimReaper84
8th February 2007, 04:10
*Remembers The Punisher's weapon descriptions for the game*

"If it's made of meat, this thing will cook it."

*Sets flamethrower to 'hutch' setting*

ROFLMFAO!!!

That is just soooo... soo.... Hidden... :D

hutch
8th February 2007, 05:25
*Sets flamethrower to 'hutch' setting*



WTF Theres a hutch setting!?!?!?

Isolation
8th February 2007, 05:37
It was a special order. If you shop in the right places, you can add specialized switches to everything.

Though, for some odd reason, I find the 'hutch' setting useful in most situations.

"Honey, how long for a microwave pizza?"
"Just use the 'hutch' button."

"Hey, dood... how you wanna torture dis guy?"
"Meh, I can't be bothered... just use the 'hutch' setting on the auto-torture 2001."

See?

Edit: An edit caused a double-post? Weird beans, that...

hutch
8th February 2007, 05:47
It was a special order. If you shop in the right places, you can add specialized switches to everything.

Though, for some odd reason, I find the 'hutch' setting useful in most situations.

"Honey, how long for a microwave pizza?"
"Just use the 'hutch' button."

"Hey, dood... how you wanna torture dis guy?"
"Meh, I can't be bothered... just use the 'hutch' setting on the auto-torture 2001."

See?

Edit: An edit caused a double-post? Weird beans, that...

*cry*
Why me though?!?!
Wheres the luv?

Isolation
8th February 2007, 05:50
I'd say having a switch named after you is damn lovely. You hear about Isolation switches? No.

Kinda like the guy that popularized the toilet. You'll become infamous :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Crapper

hutch
8th February 2007, 05:54
I'd say having a switch named after you is damn lovely. You hear about Isolation switches? No.

Kinda like the guy that popularized the toilet. You'll become infamous :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Crapper

oh sweet jesus....
I'm wonderful!!

Demented
8th February 2007, 06:34
A hutch setting for microwave pizza?

How can that possibly work, unless you like pizza the color space?

hutch
8th February 2007, 06:56
A hutch setting for microwave pizza?

How can that possibly work, unless you like pizza the color space?

Watch me spin!!!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kira Yamato
8th February 2007, 07:12
Iso you don't have any more of those heat seeking missiles with the hutch setting do you?

GrimReaper84
8th February 2007, 09:47
Just watch out for the ICHMs. (Inter-Continental Hutch Missiles)


Waste a large city they will.

Isolation
8th February 2007, 19:47
Got some Ka-hutch-ka rockets, surface-to-hutch missiles, and I have an obscene amount of hutchagen bombs.

Demented
8th February 2007, 20:13
What about Hutch-Piercing Bullets?

Isolation
8th February 2007, 20:37
I don't really deal in small arms anymore, but I wager you can get hutch-piercing bullets from just about any sporting goods store. They usually go by the simpler name, "bullets".

Kira Yamato
8th February 2007, 20:55
Got any #375 "anti-hutch" chemical canisters?

Isolation
8th February 2007, 20:57
Hmm... will you take hutch pox? Maybe hutchsterd gas?

Kira Yamato
8th February 2007, 21:02
Naw hutchtard gas is too messy, and hutch pox as funny as it is works too fast. Any hutchtron bombs?

Isolation
8th February 2007, 21:11
Someone knows their hutch weaponry. 5 day waiting period on all weapons of mass hutchstruction. Plus, I'll throw in a free hutchatron rifle if you buy now.

legoman
8th February 2007, 21:12
Somebody mentioned toilets, so here's my share for the topic!

Guess what it's made out of?

Isolation
8th February 2007, 21:14
Pressed hutchboard?

Zabiela
8th February 2007, 21:18
I think im going to vomit


:o :eek: BLEEARGH

legoman
8th February 2007, 21:20
Pressed hutchboard?

Precisely. I had an art project where we were required to create something out of hutchboard and I actually made a life-size freakin' guitar. I was looking for ideas and found this a while ago. It looked great and pwned all other projects.

The hutchboard alone wasn't enough, of course; there would be no project without hutch glue that keeps it all together. Let's not forget the color hutchpaint I used as well, because without it the guitar wouldn't look as cool.

Demented
8th February 2007, 21:41
I think im going to vomit


:o :eek: BLEEARGH

Great. All over the hutchboard. It'll be impossible to get the smell out.
Though the color is pretty. Muted buttercup?

Zabiela
8th February 2007, 23:16
Though the color is pretty. Muted buttercup?

Baby skins; I had saved them for last.